AMPC nepanaudotų atostogų darbo dienomis skaičiuoklė – pagalba įstaigoms
Kai darbuotojai prašo atostogų arba yra atleidžiami iš darbo, kai kiekvienų metų pabaigoje reikia inventorizuoti nepanaudotas darbuotojų atostogas, įstaigų vadovams būtina tiksliai žinoti, kiek darbuotojai turi sukauptų nepanaudotų atostogų dienų. Pirmu atveju, kad darbuotojai nepaimtų daugiau atostogų dienų nei turi sukaupęs. Antru, kad būtų išmokėta teisinga išeitinė kompensacija. Trečiu, kad įstaigų apskaitoje būtų užregistruotas teisingas įsipareigojimas. Kiekvienu atveju sukauptų nepanaudotų atostogų dienų apskaičiavimas yra nemažas iššūkis.
Siekiant suteikti pagalbą aptarnaujamoms įstaigoms, AMPC sukūrė Nepanaudotų atostogų darbo dienomis skaičiuoklę ir nuolat užtikrina jos funkcionalumą.
AMPC sukurta skaičiuoklė skirta ne tik darbdaviams, bet ir visiems, norintiems susiskaičiuoti kiek turi sukaupę nepanaudotų atostogų dienų, dirbantiems 5 darbo dienų savaitę (ne valandininkams ar dirbantiems pagal suminę darbo laiko apskaitą).
Direktorė Loreta Kesminienė